خبر های بی بی سی

در اینجا در مورد تمامی چیز های مربوط به بی بی سی گذاشته می شود!

خبر های بی بی سی

در اینجا در مورد تمامی چیز های مربوط به بی بی سی گذاشته می شود!

۲۵ارديبهشت

84645

استقلال خوزستان با بردی که در مسابقه آخر مقابل ذوب آهن در ورزشگاه غدیر اهواز به دست آورد برای اولین بار قهرمان لیگ برتر ایران شد.

در هفته پایانی لیگ برتر ایران، تیم‌های استقلال خوزستان، پرسپولیس و استقلال تهران شانس قهرمانی داشتند که در نهایت، آبی‌های استقلال خوزستان با برد دو بر صفر مقابل ذوب آهن جام را بالای سر بردند.

رقابت نزدیک استقلال خوزستان و پرسپولیس در لیگ باعث شد سرنوشت قهرمان لیگ به هفته آخر کشیده شود. استقلال خوزستان تا پیش از بازی آخر هم امتیاز با پرسپولیس ولی با تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار گرفته بود و شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ داشت.

استقلال خوزستان با گل‌های رحیم زهیوی در دقایق ۵۶ و ۵۹ توانست ذوب آهن را شکست دهد. این تیم فصل گدشته در آستانه سقوط از لیگ برتر قرار داشت ولی در امسال در پایان فصل بالاتر از پرسپولیس و استقلال تهران قهرمان لیگ شد.

46651

پرسپولیس اما در آخرین مسابقه خود راه آهن را ۱-۲ شکست داد. اما این پیروزی برای قهرمانی آنها کافی نبود. سرخ‌پوشان در حالی نزدیک به ۱۰۰ هزارنفر هوادار این تیم برای جشن قهرمانی خود را آماده کرده بودند در نهایت پس از استقلال خوزستان دوم شدند.

استقلال تهران هم که می‌توانست در صورت شکست خوردن پرسپولیس و استقلال خوزستان قهرمان شود، موفق به صبای قم نشد. این تیم پس از ۹۰ دقیقه مبارزه، صاحب تساوی ۱-۱ شد، تا با ۵۴ امتیاز سوم شود.

در سوی دیگر جدول، سیاه جامگان با شکست دادن ملوان با نتیجه ۰-۲ تعداد امیتازهای خود را با ملوان یکی کرد. اما، تفاضل گل بهتر این تیم، باعث ماندن‌شان در لیگ برتر شد.

راه آهن هم پس از باخت مقابل پرسپولیس، همراه با ملوان و استقلال اهواز - که از پیش سقوطش قطعی شده بود - به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

13 مهٔ 2016 - 24 اردیبهشت 1395

جهت دریافت خبرها از طریق پیام رسان تلگرام روی همین متن کلیک کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۵
M2 Shohaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی